2012. március 25., vasárnap

Apa korábban kiment, újraburkolják a teraszt (szép lett, illik a székek színéhez). Mi Nórával busszal megyünk, aztán gyalogolunk, jól esik. A városban a természet előrébb tart, mint errefelé.


Tíz körül ez a látvány.


Ibolya a múlt héten még nem volt.


Megszabadítottam ezt a kiszáradt fát a borostyán nagy részétől (ez nem a borostyánfa!), mert temetői hangulatot árasztott a formája. Így érdekes textúrát mutat a kéregbe kapaszkodó ágrendszer. A tövébe ültettem egy árvácskát, jön még több is.


Ez a császárkorona – a múlt héten még ez sem mutatkozott. Viszont az íriszek semmit nem nőttek, a krókuszok is ványadtak – sovány a talaj.

Hat előtt hazaindultunk, B. már reggel, én most szavaztam – rajtunk nem múlt. Persze érvénytelen. De azért erkölcsi kérdést fölösleges belőle csinálni: apátia és tudatlanság...

Update
Elfelejtettem rögzíteni, hogy erőteljes kelepelést hallottunk útban a nyaraló felé, és előbújt a gyíkunk is, de mire odaértem a masinával, eltűnt.

1 megjegyzés:

  1. "Kérdés, hogy 8000 igen szavazatot figyelmen kívül lehet-e hagyni így a ciklus közepén." A válasz: igen, figyelmen kívül lehet hagyni. Mindent figyelmen kívül lehet hagyni, amit csak figyelmen kívül akarnak hagyni, mint már több témában megtapasztaltuk...
    I

    VálaszTörlés