2010. szeptember 5., vasárnap

Lassan...

Lassan elpakolhatom a megszáradt nyári holmikat, mert bár még lehet jó idő, de időm nincs kivasalni.

Lassan elrakhatom az ágyam mellől a könyveket, mert nem azt olvasom, amit szeretnék, amit elkezdtem, hanem amit kell.

Lassan törölhetem magam az olvasnivalók listájáról, mert nincs itt mit olvasni. :)

Lassan megtudjuk, hányan veszik észre, hogy évek óta mossák az agyukat, s akik észre veszik, szerződést hosszabbítanak-e vagy bontanak.

Bár bizonyos, hogy a fák sem nőnek az égig, lassan kiderül, hogy itt és most növésben vannak-e még.

3 megjegyzés:

  1. "Lassan törölhetem magam az olvasnivalók listájáról, mert nincs itt mit olvasni. :)"

    Remélem, csak én értem félre, és ez nem azt jelenti, hogy nem fogsz többet blogolni...?
    Ötvennyolcas

    VálaszTörlés
  2. Bár többször kísértett a dolog, de talán mégsem... Ebben a hónapban azonban hosszabban írni nem lesz időm.

    VálaszTörlés
  3. Te csak ne hallgass a kísértetekre! :)
    Ötvennyolcas

    VálaszTörlés