2010. október 6., szerda

Nyolcezer-száztizenheten

Milyen választási csalás?

Mint esztergomi választópolgár kijelentem, nincs tudomásom arról, hogy bárkit az ex-polgármester elleni rágalmazás, mocskolódás, lejáratás ügyében jogerősen elmarasztaltak volna – tudok viszont arról, hogy a volt polgármester számos esetben beszélt elfogadhatatlan módon civilekről, és tett bírósági ítélet által megalapozatlannak kimondott állításokat.

Kijelentem, hogy nem találkoztam a választás előtti utolsó napokban egyetlen a FIDESZ-KDNP polgármester-jelöltjét rágalmazó szórólappal sem.

Kijelentem, hogy a Knapp János alpolgármester magánéleti fotóit nem láttam, egyébként sem értem, hogy egy lemondott alpolgármester – aki képviselőjelöltként sem indult – botránya milyen összefüggésben van Meggyes Tamás választási kudarcával.

Kijelentem, hogy évek óta gyűlő saját tapasztalataim, megfigyeléseim alapján szabad akaratomból, gondolkodásra használt elmémtől vezérelve szavaztam Tétényi Évára.

A városvezetés eddigi demokrácia-felfogását figyelembe véve, ha váratlannak tartom is, jobban belegondolva mégsem meglepő, hogy a helyi megválasztott fideszes képviselők beadványukból kiolvashatóan nem választókörzetük polgárainak, hanem bukott elöljárójuk bizalmának akarnak megfelelni. Ezt a szándékot a városi Fidesz-elnök – újdonsült önkormányzati képviselő – a 64,36 %-os aránnyal megválasztott polgármesterrel telefonon közölte (forrás: Klubrádió) .

Nos: ebből a felfogásból lett elege 8117 embernek.

14 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem lehet "lájkolni" a blogodon, biztosan sokan megtennénk egyetértésünk jeleként.:)
    1/7

    VálaszTörlés
  2. Be lehet írni, hogy 'én is' vagy 'egyetértek'.

    VálaszTörlés
  3. Arra lennék kíváncsi,hogy a képviselővé választott "csodák" az elsőségüket nem tartják csalásnak?
    Javaslom nekik, hogy olvassák már el az ígéreteiktől hemzsegő szórólapokat, mert én egyiknél sem láttam azt:
    - az általam képviselt körzetnek tett ígéreteimet kizárólag mt további uralkodása esetén váltom be.
    Gusztustalanok!
    Fel nem foghatom, hogyan tudtak mt-re szavazni a körzetében képviselőként?? Brrr....

    Andrea

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek veled! Városomnak szüksége van (volt)már valakire, aki "megsimogatja az arcát" és szívvel lélekkel dolgozik érte.

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek.
    Ötvennyolcas

    VálaszTörlés
  6. Lehet, hogy a 8117 embert a főtérre kellene invitálni, hogy Meggyes Tamás végre értse: nem csak papíron léteznek a szavazók és adófizetők... Talán szembesülne azzal, hogy nem csupán kényszerítéssel lehet megtölteni egy teret, ráadásul zsúfolásig...

    VálaszTörlés
  7. MT-nek kezelésre lenne szüksége, aki pedig ezt nem látja be, az alkalmatlan a képviselői posztra. Ez nem vicc.

    VálaszTörlés
  8. hogy is van ez? A polgármester kérdésben választási csalás történt a másik kettőben nem? Vagy ott is "sötét erők " munkálkodtak ahol képviselőt választottunk?

    VálaszTörlés
  9. Én sem láttam a fotókat, de mostmár csakazért is kiváncsi vagyok rá, ha MT reklámot csinált neki.
    Egyetlen egy levelet kaptam , azt is Orbán Viktortól, aki változásokra buzdít.Mi megtettük. Most ez a baj?

    VálaszTörlés
  10. Én hallottam a klubrádió interjút, nagyon tetszett,mert sok mindent mondott Éva,de nem rágalmazott senkit! Nagyon remélem a suli ha a tanárait nem is,de legalább a nevét visszakapja,a heti tíz tesi törlődik, lesz gyerekosztály és normális buszvég is.
    MT-t kezelésre küldeni, és ha nem elég tényleg a térre kell menni Éva mellett kiálllni!
    Üdv. Andi

    VálaszTörlés
  11. Ja még annyit. a rádióban nem pontosan idézve a vesztes azt mondta:"fertőben fogant hatalomátvétel".Kérdem én mi is volt 10 évvel ezelőtt?
    Üdv.Andi

    VálaszTörlés
  12. Arra is kiváncsi lennék, hogy a 8-as körzetben nem történt-e csalás, mert elég furcsa, hogy m1 26 szavazattal nyert...
    Lehet, hogy mázlija volt, de lehet, hogy mégsem...

    Water

    VálaszTörlés