2014. február 11., kedd

Régi mesék rémei

Tegnap az iskolatitkártól egy férfihang az igazgatót kérte. Automatikusan bemutatkoztam, ő a nevét az iskolatitkárnak igen, nekem nem mondta. Csak utólag raktam össze, hogy a Dorogot, Esztergom-Kertvárost emlegető, a "Dakar Autós Motoros Iskola" szolgáltatását hetedik-nyolcadikos tanulóknak ajánló ember nem más, mint P.I.

Sosem találkoztunk, sosem beszéltünk, de ma azt hittem: a szemébe nézhetek, s megkérdezhetem, emlékszik-e például erre? A "rövidesen" óta eltelt négy és fél év, prezentálná-e a bizonyítékot?

Link | Válasz erre | 2009. augusztus 25., 21:28 | 99.
97: Rövidesen lesz válasz. Eddig is irogatott és irogat a gagyigomon két III/... , akik tuti ma is jelentenek.
De szinte 100%-k hogy BL és ZM is jelentettek és jelentenek.Rövidesen biztos bizonyíték lesz.
Link | Válasz erre | 2009. augusztus 22., 09:56 | 97.
92: Kedves Pista néhány III/3 as pedagogus ügynök nevekering közszájon napok óta Esztergomban. Megtudnád, h hogyan lehet konkrét nevekre vonatkozó információt kérni a Hivataltól? Az nem véletlen h ebben a forumban kérdezem. Ha tudsz, segíts kérlek.
MÁS: Talán már írtam, de ujra idézném az Írást: "Nem kell uj bort régi tömlőbe tölteni."

Hétköznapi kíváncsiság él bennem: mi hajt egy embert szemenszedett hazugságok terjesztésére valakiről, akivel még futólagos ismeretségben sincs (a párbeszéd másik szereplője már nincs életben); van-e az ártó szándéknak racionálisan megfejthető oka.

A megbeszélés szerint vártam ma délelőtt, de a szórólapokat a portással küldte fel. Így nem mondhattam el: az iskolának nem kötelessége motoros oktatást reklámozni, az övét pedig elvi okokból hajlandó sem vagyok. A szórólapokat széttéptem, aki tudja, adja át: ne jöjjön, nem várja senki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése