2013. december 28., szombat

Zazi


Július végén, 9 hetesen.

Augusztus végén.

Szeptember végén.

Október végén, őszöléskor.

November végén, kedvenc ásós helyén.

Tegnap. Már elmúlt 7 hónapos.

Minden este mondom neki, hogy "most már ne nőj tovább". Uszkárnak uszkár, de nem törpe. Kilenc kiló körül van, napi négyszer a negyedikről le s fel a gazdiknak is felér egy testedzéssel. Kedvenc játéka a zoknibaba, kedvenc tartózkodási helye apa-gazdi lábánál (nem egyszer lábtyű gyanánt) vagy mama-gazdi ágya mellett. A gyerek-gazdira játszótársként tekint. Legtöbb időt persze apa-gazdi tölt vele, de Nóra fürdeti, fésüli; sétálni mindenki viszi. A legnagyobb meglepetés én vagyok magam számára: nem gondoltam, hogy ennyire megszeretem, agyonaggódtam magam, mikor beteg volt... Értelmes jószág, úgy néz az emberre, hogy azt várjuk, mikor szólal meg. Tényleg egy "szőrös gyerek".



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése