2011. február 6., vasárnap

Séta

Szentgyörgymezőn, a Vízivároson keresztül ma délután átsétáltunk Párkányba. A napsütéses, tavaszias idő rajtunk kívül is sok mindenkit kicsalt.


Erre a rácsra még Szentgyörgymezőn figyeltem fel, Salzburg a nyarat juttatta eszembe.


Szeretem ezeket a lámpákat a Mária Valéria hídon.


Vadgesztenyefák

Én tavaly óta nem voltam odaát, bár tudtam, de csak most láttam, hogy a hídról nyomtalanul eltűntek a határellenőrzés randa bódéi.


Kicsit elüldögéltünk a Sherwoodban, ki-ki megitta a maga forralt borát, sörét, Cofoláját... Ez a fotó már visszaútban, a párkányi templomnál készült. A bejárat fölött a márványtábla Simor János érsekre emlékeztet.


Fantasztikus fények


A tanítóképző ablakai ragyognak a lemenő Nap fényében. Közvetlenül a fák mögött az egykori István – gyönyörűen renoválva.


Egy pillantás visszafelé


Kopott felirat a Berényi József utcában egy rossz állapotban lévő ház bejárata fölött: egykor – az érseki palota elkészültéig – itt lakott Simor János.


Egy szépen felújított ház kapuja fölött a Vízivárosban


A Rosenberg Vendégház kapuja mögött megelevenedik a bejárati ajtó üvege a napfényben.


(Fotó: Rafael Balázs)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése