2011. február 10., csütörtök

Sírjak vagy nevessek?

Meg sem lepődöm, hogy van írásba foglalt lista, kapcsolati térkép. Sírjak vagy nevessek, hogy én is rajta vagyok... Évek óta tudom, hogy ez itt a megtestesült abszurditás. Az is világos jó ideje, hogy engedélyezett abszurditás.

"Tétényi Éva elmondta, hogy a napokban felnyitott széf Németh József volt alpolgármester irodájában volt." Nos, ez az alpolgármester volt az én fegyelmi biztosom 2009 nyarán.

Tudtam eddig is, hogy nincs üldözési mániám. (S nyugodtan mondhatnám ezt többes számban is.) De ettől még nem volt könnyebb itt élni, ezt megélni – s most sem könnyű. De állom...

5 megjegyzés:

  1. Azért ne felejtsük el azt sem, hogy ez az alpolgármester mondta - a fegyelmi bizottság tagjaként - többek füle hallatára, hogy "valakinek a hóhér szerepét is el kell vállalnia".

    VálaszTörlés
  2. ez mi?

    az csak úgy érdekel, hogy jól tippelek-e, hogy a lista férfi, a térkép női írás?

    VálaszTörlés
  3. Most olvastam az Indexen, és nagyon fel vagyok háborodva!! Főleg, ahogy rászeméltem, hogy kiről szól az utolsó bekezdés...
    Hogy jönnek ahhoz politikusok, hogy a hatalmukkal visszaélve emberek életét lehetetlenítsék el??!! Feketén-fehéren leírva látni, hogy mi a valóság... még rosszabb.
    A sírást nem javasolnám, hiszen "a nevetés sokkal jobban oldja a feszültséget, mint a sírás".

    VálaszTörlés
  4. Az írás minősége, kivitele, miértje, minősíti az önkormányzati tisztviselő szellemi és erkölcsi minőségét.
    V G

    VálaszTörlés
  5. olvastuk mi is, mi sem lepődtünk meg, mégis... :o(

    VálaszTörlés