2008. augusztus 16., szombat

Dizájn

Megváltoztattam, mert nemrégiben ráakadtam két olyan blogra is, amelyekhez még külsőségekben sincs kedvem hasonlítani. Az előzőt nem én csináltam, hanem egy tanítványom, aki ezekben a dolgokban tanárom: elfogadtam a javaslatát, hogy az a színvilág illik hozzám. Igaz, kivéve, hogy a háttér mintás volt.
Olyan sablont választottam, ahol hosszúak lehetnek a sorok, mert pár soros bejegyzéseket nemigen szoktam írni. Eredetileg azt gondoltam, hogy ’életem tájairól’ évszakonként változó fotót teszek a fejlécbe, de pl. a nyári annyira megváltoztatná a hosszadalmasan (ifjúság, nem röhögni – én nem vagyok profi) kikísérletezett színhatást, hogy erről letettem. Valami kép lesz, de még keresem.
Nekem tetszik, és ráadásul önállóan csináltam.

4 megjegyzés:

  1. Az én szempontjaimnak megfelel (olvasható). Tetszik ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, szép. A fejlécképet viszont szerettem, az rossz, hogy most nincs.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is hiányzik, de nincs itthon a tanárom, s ezzel egyedül nem boldogulok.

    VálaszTörlés
  4. Hamarosan hazajön, addig így is tökéletes :)

    VálaszTörlés