2009. június 15., hétfő

Szösszenetek

Most ahelyett, hogy érettségi dolgozatokat olvasgatnék, tételsorokat böngésznék, jegyzőkönyveket ellenőriznék, itt ülök: ide-oda kattintgatok, olvasok. De mindjárt megyek már.

Nyárira színeztem a blogom. A gyermek azt mondja, a ő blogja rózsaszín lesz. Nosza, mondom. Most nem ér rá, majd hétvégén. Ennyiben maradunk. Aztán elkezdi az Emil és a detektíveket.

Érdekes: jó ideig a helyi és budapesti látogatások száma között nem volt lényeges különbség. Most meg lehet, hogy az utóbbi az előbbinek lassan a triplájára nő?

Ma valaki felelt az Odüsszeiából. Bizonyos eposzi kellékek ma is élnek (csak a hőstett hiányzik): a nagytudású (így, egybe!) - milyen jó epiteton ornans.

Szerintem a kompromisszumoknak van határuk. Van, amit már nem érdemes megkötni.

4 megjegyzés:

  1. http://index.hu/belfold/2009/06/16/visszaadta_kitunteteset_esztergomban_egy_gimnaziumigazgato/

    Nahát, milyen jól tájékozottak ezek az indexesek, olyan jó látni, hogy enyire figyelnek Esztergomra...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Melinda!

    A sok budapesti látogató egyikeként szívből gratulálok mind a blogodhoz, mind ahhoz az emberi tartáshoz, ami ezekben a cseppet sem könnyű időkben, a viharos ellenszél dacára mindannyiunk elé példaként állít. Büszke lehet rád a családod, az iskolád, a városod! Bízom benne, hogy higgadt, bölcs érvelésed, bátor kiállásod, közös, józan, okos fellépésetek előbb-utóbb meghozza gyümölcsét. Bár abban nem reménykedem, hogy Meggyes és társai jobb belátásra térnének, de talán a megtévesztett és félrevezetett esztergomi polgárok ébredése, együttese ereje elegendő lesz a változáshoz.

    Magam a diákok sztrájkja kapcsán felröppent hírek nyomába eredve jutottam el a vezetői önkényt nem tűrő, a Szent István hányatott sorsába bele nem törődő diákok blogjáig. Övék minden tiszteletem, családanyaként, pedagógusként is sokat tanultam példaértékű kiállásukból: le a kalappal dsarosi, GbZ, Mafia, paniadam és a többiek - és természetesen az őket nevelő istvános tantestület - előtt! (Sajnálom, hogy Mafia befejezte - bezárta? - a blogját, éppen hogy csak bele tudtam nézni, gyönyörűen ír.)

    Kívánok Neked-Nektek jó egészséget, élhető Esztergomot, további erőt az igazgatói-képviselői-polgármesteri kiskirálykodás ellenében!

    Bea

    Ui.: Régóta halogatott adósságom magammal szemben a blog. Már nézegettem is a blogspoton az indítás mikéntjét, nem tűnik nagyon ördöngösnek. Talán a nyári szünetben sikerül összehozni. Viszont azt nem értem, honnan tudod leolvasni, hogy hányan és honnan látogatnak... Kell ehhez külön ismeret, vagy ez alapszolgáltatás? Merre kutakodjak? Köszönöm!

    lacusbea@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bea!
    Köszönöm az elismerést az istvánosok nevében is, nem sokszor van ilyesmiben részünk.
    A Google analytics telepíthető a blogra (nekem egy tanítványom csinálta meg), innen látom, hogy kik és honnan olvasnak.
    Mafiával beszéltem, küld Neked egy meghívót.
    Értesíts, ha már van blogod!
    Üdvözöl: ZM

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a fogadtatást és a törődést, már meg is jött a meghívó! Sajnos, az igazi vakáció - és ezáltal a blog is - még odébb van, no nem panaszkodom, mert nálunk hajtás ugyan van, de az emberi oldala szerencsére egészen elviselhető. Szorítok Nektek!

    Bea

    VálaszTörlés