Minőségi iskolához minimum feltétel a minőségi tanári kar.
Minőségi iskolában a gyerekeket nem tanácsos hülyének nézni. Egy középiskolában a leglógósabb gyerek is meg tudja ítélni, kinek mennyit ér az órája.
Hogy mit hiszünk magunkról, azt tartsuk meg magunknak - s ha énképünket nagyon nem fedi le az a kép, amit a mások által elénk tartott tükörben látunk: gondolkodjunk el. Hátha igaza van Gogolnak: "Ne a tükröt átkozd, ha a képed ferde!"
Ne hazudjunk: nagyon kellemetlen, ha elterjed rólunk, hogy hazudósak vagyunk.
Féligazságokat sem érdemes mondani - ha csak félig ismerjük a tényeket, járjunk utána a másik felének. Főleg, ha ezért fizetnek.
Az igazságot nem teljes egészében kibontani is hazugság - s ebben a helyzetben másokat vádolni féligazságok hangoztatásával: arcátlanság.
Az "így döntöttem", a "nem kívánom indokolni" a "csak"-kategóriába tartozik: egy kisgyerek sem fogadja el válasznak.
Az állandó frusztráció egészségkárosító tényező, a kompetenciahatáron túli egyensúlyozás magában hordja az orra bukás veszélyét.
Saját agykapacitásunk, ismereteink mennyisége és minősége semmilyen összefüggésben nincs mások agykapacitásával, ismereteik mennyiségével és minőségével. Azt hinni, a dolgok azok, annyiból állnak, amennyit kívülről látunk, odapillantva felfogunk: meglehetős korlátoltságra vall.
Ha a gonoszság, a gyűlölködés, az irigység, a féltékenység elveszi a józan eszünket - kezeltessük magunkat. Kiváló pszichiáterek vannak. Az már a gyógyulás első jele, ha belátjuk, hogy erre szükségünk van.
Rajtunk és rajtuk kívül álló okokból a Szent István Gimnázium tanulói ebben a tanévben gyakorlati képzést kaptak a demokratikus állampolgárság elnevezésű tantárgyból. Kiválóan teljesítettek.
Nem csak a zene gyógyít. Az írás is: "szublimálom ösztönöm". Ezért nem ordítok.
Minőségi iskolában a gyerekeket nem tanácsos hülyének nézni. Egy középiskolában a leglógósabb gyerek is meg tudja ítélni, kinek mennyit ér az órája.
Hogy mit hiszünk magunkról, azt tartsuk meg magunknak - s ha énképünket nagyon nem fedi le az a kép, amit a mások által elénk tartott tükörben látunk: gondolkodjunk el. Hátha igaza van Gogolnak: "Ne a tükröt átkozd, ha a képed ferde!"
Ne hazudjunk: nagyon kellemetlen, ha elterjed rólunk, hogy hazudósak vagyunk.
Féligazságokat sem érdemes mondani - ha csak félig ismerjük a tényeket, járjunk utána a másik felének. Főleg, ha ezért fizetnek.
Az igazságot nem teljes egészében kibontani is hazugság - s ebben a helyzetben másokat vádolni féligazságok hangoztatásával: arcátlanság.
Az "így döntöttem", a "nem kívánom indokolni" a "csak"-kategóriába tartozik: egy kisgyerek sem fogadja el válasznak.
Az állandó frusztráció egészségkárosító tényező, a kompetenciahatáron túli egyensúlyozás magában hordja az orra bukás veszélyét.
Saját agykapacitásunk, ismereteink mennyisége és minősége semmilyen összefüggésben nincs mások agykapacitásával, ismereteik mennyiségével és minőségével. Azt hinni, a dolgok azok, annyiból állnak, amennyit kívülről látunk, odapillantva felfogunk: meglehetős korlátoltságra vall.
Ha a gonoszság, a gyűlölködés, az irigység, a féltékenység elveszi a józan eszünket - kezeltessük magunkat. Kiváló pszichiáterek vannak. Az már a gyógyulás első jele, ha belátjuk, hogy erre szükségünk van.
Rajtunk és rajtuk kívül álló okokból a Szent István Gimnázium tanulói ebben a tanévben gyakorlati képzést kaptak a demokratikus állampolgárság elnevezésű tantárgyból. Kiválóan teljesítettek.
Nem csak a zene gyógyít. Az írás is: "szublimálom ösztönöm". Ezért nem ordítok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése