2009. április 10., péntek

Méreg

Tele van a hócipőm az újságterjesztéssel. Egy napilapot hosszú évek óta negyedévente, banki átutalással fizetünk. Novemberben kaptuk a számlát a január-márciusi időszakról - azzal az értesítéssel, hogy a 3 hónapos előfizetés díja majd' ezer forinttal megemelkedik, s a befizetés esedékes dátuma 2 nappal korábbi volt, mint ahogy a levelet megkaptuk. Ettől az arcátlanságtól elöntött a pulykaméreg: megnéztem, hogy a bank leemelte-e már az összeget, nem, fogtam magam és letiltottam. Azt is tisztességtelennek tartom, hogy novemberben fizessük ki azt a szolgáltatást (eddig az előző hónapban kellett), amit majd csak másfél hónap múlva kezdek igénybe venni.

A lap jött tovább - december 31-ig természetesen, hiszen már szeptemberben kifizettük, de januártól sem változott semmi. Aztán valamikor a hónap közepén megkaptuk a negyedéves számlát egy postai csekk kíséretében, addigra már elmúlt a mérgem, befizettem. A lapterjesztő úgy gondolhatta, hogy ezután csekket kell küldenie. Írtam nekik egy e-mailt, hogy mostantól havonta óhajtok fizetni - annál is inkább, mert az 1x3 hónap pontosan ugyanannyiba kerül, mint a 3x1 hónap (fél évre már adnak 300! Ft kedvezményt) -, újra megbíztam a bankot az átutalással, a megbízást az e-mail mellékleteként elküldtem a terjesztőnek. Márciusban az áprilisi előfizetést a bank rendben át is utalta.

Erre tegnap jött egy számla a terjesztőtől (nem csekk, tehát megkapták az e-mailt, tudomásul vették, hogy a bank utal) két hónapról: az áprilisi és májusi előfizetés átutalásának határideje április 17. Hát egy frászt. A bank egyébként csak egy havi összeget tud leemelni, mert ennyire adtam neki megbízást.

Most írok még egyszer a terjesztőnek - utoljára. Még egy ilyen húzás, és lemondom a lapot: áttérek az online olvasásra.

4 megjegyzés:

  1. Igazad van. Engem hasonló zaklatások értek a T-Kábel részéről, nekem is tele van a hócipőm.:)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek veled is meg a hozzászólóval is. Itt mindenki csak rajtunk akar nyerészkedni, sőt tisztességtelenül.

    VálaszTörlés
  3. Hülye egy rendszer, annyi szent...

    VálaszTörlés
  4. 300! Ft? Az kb. 10 a négyszázötvenediken. Ha ennyi kedvezményt adnak, akkor az kihagyhatatlan ajánlat :)

    VálaszTörlés