2009. március 28., szombat

Önkény vagy valami más?

A Hídlap hírt ad arról, hogy az istvánosok nyerték meg a Mező Ferenc Szellemi Diákolimpiát, sőt leírja a felkészítő tanár nevét is: Sitku Pál.
Emlékeztetőül: bár az iskola nem használja ki a szakkörökre fordítható időkeretet, az igazgató szeptemberben Sitku Pál szakkörigényére (is) nemet mondott. Ok: mert így döntött. Hogy miért? Csak.

Update 04.01.
A hír mellett van egy fotó is. Csodálkoztam ugyan, hogy a győztes csapat miért nem a felkészítő tanárral szerepel, miért két idegen férfival, de napirendre tértem fölötte: ők biztos a verseny szervezői, vagy SP-vel nem volt megfelelő minőségű kép... Ma azonban láttam az eredetit: bal oldalon ott áll SP és még egy férfi - levágták. Semmi baj, ha nincs hely és nincs fotó. De így... Gratulálok, a Hídlap hű önmagához.

3 megjegyzés:

  1. A "Szívzuhogásról" is tudósítottak.:)

    VálaszTörlés
  2. A képen természetesen nincs rajta. Az már sok lenne...

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is mosolyogtam, hogy olyan képet tettek be, amin ő nincs rajta. Keserű mosoly volt...

    VálaszTörlés