2008. október 18., szombat

Leltár

A 100. bejegyzés után tettem ki egy három kérdésből álló közvéleménykutatást, tegnap lejárt a határideje. Íme az eredmény.
- 72 olvasóm biztosan van
- olvasóim 59%-a ismerősétől vagy egy másik blogról szerzett tudomást a blogomról
- 71 %-uk egy-két naponta idelátogat
- s 68%-uk bármiről szívesen olvas.

Sok ennyi olvasó? Kevés? Örülök, hogy vagytok. Annak, hogy írni kezdtem, több oka volt: lélekmentés, olykor az írás révén magamra kényszerített módszeres gondolkodás, nemegyszer emlékeim felidézése s az is, hogy a tűnő időben nyomot hagyjak a gyerekemnek. Szóval: csupa-csupa önös érdek. Ha ez másoknak is érdekes - s nem vagyok farizeus: reméltem, hogy az, különben naplót írnék egy füzetbe -, boldoggá tesz. Ezután is arról írok, ami kihoz a sodromból, ami izgat, ami elgondolkodtat, amin elmélázok. Biztatásnak veszem, hogy sűrűn bekukkantotok.

A blogoláshoz Mafiától kaptam kedvet, az első dizájn gborzé volt, technikai problémáimmal ma is hozzá fordulok. Kettő kivételével az összes fotó a férjem felvétele, a rajzok a lányom fantáziájáról árulkodnak.

Folytatódik "a lélek balga fényűzése".

1 megjegyzés: